Suhanj az FR görkorikkal!

13. 7. 2018 | Lucy

A Seba több mint 10 éves léte során befészkelte magát a legtöbb inline rajongó tudatába. A korisok legfőképp a freestyle és freeskate stílusra specializált minőségi görkorcsolyák miatt kedvelik. Nem utolsó sorban a Seba gyártó volt az, amelyik felkarolta azt a sportközösséget, melynek maga is létrehozója volt. A Seba évek óta a freestyle szlalom és újabban a nemzetközi cross versenyek állandó szervezője. A francia gyártót sokan azért kedvelték meg, mert európainak hatottak. Mindig lehetett látni, hogy ki áll mögötte és soha nem gyártottak a nagyobb haszon végett minőségileg gyengébb és ezáltal olcsóbb görkorikat.

A legnépszerűbb egyértelműen az FR korcsolyák koncepciója volt, mely 2006-ban Párizsban jött létre. Az alapítók, Sebastian Laffargue és Gregoire Pinto létrehozták a kemény héjú freeride görkorik új generációját, melyek ötvözték a nagy teljesítőképességet, a kényelmet, a fordulékonyságot és az ellenállóképességet. Figyelemreméltó, hogy az alapítók ügyeltek a részletekre és meghagyták a francia stílust, ami világraszóló sikert és elismerést hozott számukra.

A Seba nem csak Európában lett sikeres, egyre nagyobb népszerűségre tett szert az ázsiai országokban is. Ahogyan növekedett Ázsiában, úgy csökkent az alkotók befolyása a márkára.

Azért, hogy közvetlen befolyásuk legyen a tervezésre és a gyártásra, az alkotók a 2018-as szezonra létrehoztak egy teljesen új márkát, mely az FR Skates nevet viseli. Nagy várakozás előzi meg a háromkerekű freeride és klasszikus freestyle görkorik új modelljeit, valamint a stílusos kiegészítőit, amivel feltuningolhatod a korcsolyádat.

36302472_237231397064033_7202338144513949696_ot

Az új almárka feltételezett sikerét már az a tény is előrevetíti, hogy az alkotók maguk is innovátorok a freeride és a freestyle görkorik világában. Ők rukkoltak elő először azzal az ötlettel, hogy nagy fémlemezeket helyezzenek el a freeride/freestyle cipő és a sín közé. Ezzel az újítással jobb elrugaszkodást és merevséget biztosítottak a görkoriknak. Azóta több márka is merített ebből az ötletből. Laffargue ötlete volt pl. az is, hogy csökkenti a kerekek közötti helyet, ezáltal a sín hossza 219-231-243 miliméterre csökkent.

Ha téged is felvillanyozott Antony Pottier videója, akkor tekintsd meg a katalógust, biztos felkelti valami a figyelmed.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..